FAQ

Een vraag over tickets bij Compagnie Cecilia? Hieronder vind je wellicht het antwoord. Iets niet duidelijk? Stuur gerust een mailtje. We helpen je graag verder.

Ik heb tickets gekocht voor een voorstelling, maar ik vind ze niet meer terug. Wat kan ik doen?

Als je een account hebt bij Compagnie Cecilia kun je inloggen op je profiel (rechtsboven op je naam klikken) en vind je een overzicht van al je bestellingen. Lukt het niet? Stuur dan een mailtje naar tickets@compagnie-cecilia.be en we sturen je tickets opnieuw door.

Ik heb tickets gekocht voor een voorstelling, maar ik kan niet komen. Wat kan ik doen?

We nemen geen aangekochte tickets terug. Als er nog plaatsen vrij zijn op een andere datum kunnen we je tickets omboeken. Stuur dan een mailtje naar tickets@compagnie-cecilia.be en we bekijken wat er mogelijk is.

Als er op andere dagen geen tickets beschikbaar zijn, kun je je tickets te koop aanbieden via Ticketswap.

Ik heb tickets gekocht voor een voorstelling, maar een of meerdere mensen kunnen niet mee. Wat kan ik doen?

We nemen geen aangekochte tickets terug. Je kan je tickets gerust te koop aanbieden via Ticketswap.

Ik sta op de wachtlijst omdat een voorstelling uitverkocht is. Wat gebeurt er dan?

Als er tickets vrijkomen van een niet-betaalde reservatie krijg je van ons een mail met een link naar de ticketpagina. We kunnen volgens de privacy wetgeving geen individuele adressen doorgeven aan mensen die tickets willen doorverkopen.

We brengen je als eerste op de hoogte als er extra voorstellingen komen. Je krijgt dan de kans om als eerste tickets aan te kopen.

Twee weken voor de voorstelling sluiten we de wachtlijst af. Mensen die tickets willen doorverkopen, verwijzen we door naar Ticketswap. Daar vind je dus ook regelmatig tickets van uitverkochte voorstellingen.